Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Tisztelt Felhasználó!


A Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ), és minden KAÜ-t használó szolgáltatás karbantartás miatt 2020.06.03-án 00:00 órától 02:00 óráig nem lesz elérhető.


Kérjük a fentiek figyelembevételét az elektronikus ügyintézés során!
Szíves megértését köszönjük.


NISZ Zrt.

 

Előre tervezett karbantartás – Oktatási Hivatal

Kezdete: 2020. 04. 14. 00:00. Vége: 2020. 07. 15. 23:59

Informatikai fejlesztés miatt a Felsőoktatási Információs Rendszer szolgáltatásai (az „Adatkeresés” és a „Támogatási idő lekérdezése”) átmenetileg nem lesznek elérhetők. Az „Adatkeresés” felület 2020. június végén, a „Támogatási idő lekérdezése” felület tervezetten 2020. júliusban lesz újra aktív. . Bővebb információ itt olvasható.

Tisztelt Felhasználó!

A Földhivatal Online rendszerben 2020. június 5-én pénteken 17:00 és 23:00 között karbantartást végzünk. Ezen időszak alatt a Földhivatal Online szolgáltatást a még nem regisztrált felhasználók nem vehetik igénybe. A karbantartás ideje alatt az új felhasználók regisztrációja, valamint a személyes adatok megadása, módosítása szünetel.

Kérjük a fentiek figyelembevételét! Szíves megértését köszönjük.

 

MORZSÁK

TARTALOM:Általános tájékoztató a hatósági eljárásban használatos űrlapok használatáról

Létrehozva: 2009. szeptember 30.
Módosítás: 2009. szeptember 30.
Forrás: Magyarország.hu

Ugrás a cikkre...

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

A közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvény, valamint az elektronikus közszolgáltatásokról szóló 2009. évi LX. törvény 2009. október 1-től hatályos rendelkezései az ügyfelek számára megteremtik az elektronikus kapcsolattartás lehetőségét a hivatali kapuval rendelkező központi államigazgatási szervekkel. Az elektronikus kapcsolattartás alapja a központi államigazgatási szervek eljárásaiban rendszeresített nyomtatványok elektronikus elérhetőségének biztosítása, amelynek segítségével otthonról, kényelmesen intézhetők a hivatali ügyek.

Nyomtatványok elektronikus kitöltése

A nyomtatványok kitöltésére és ellenőrzésére az Általános nyomtatványkitöltő (ÁNYK) (korábbi nevén: AbevJava) keretprogram segítségével nyílik mód, amely a NAV honlapjáról érhető el . A program telepítésével, és a programhasználattal kapcsolatos kérdésekben szintén a NAV honlapján található felvilágosítás.

Tájékoztatjuk a felhasználókat, hogy a Központi Rendszerben történő fejlesztések magukkal vonják a Java alkalmazás legújabb verzióinak használatát. A Java környezettel kapcsolatos tudnivalókról a tájékozódhat.

A nyomtatványok kitöltése és az azt követő teendők:

1) A nyomtatványkitöltő program, a Java futtató környezet és a szükséges nyomtatvány letöltése és telepítése a számítógépre.

2) A szükséges nyomtatvány(ok) kitöltése a kitöltő programmal.

3) A kitöltött nyomtatvány ellenőrzése, a beépített ellenőrző funkciók segítségével.

4) a) A hibátlanul kitöltött nyomtatvány Ügyfélkapun keresztül történő megküldése az érintett hatóságnak, vagy

   b) a hibátlanul kitöltött nyomtatvány(ok) kinyomtatása. Ezt követően postai (amennyiben lehetőség van személyes megjelenés nélküli   benyújtásra), vagy személyes úton a nyomtatvány(ok) eljuttatása az érintett szervek részére.

Az Ügyfélkapu szolgáltatásról, valamint a regisztrációs eljárásról a honlap „Ügyfélkapu" pontjában található tájékoztatás.

Ugrás vissza Ugrás vissza...