Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Előre tervezett karbantartás – Oktatási Hivatal

Kezdete: 2020. 04. 14. 00:00. Vége: 2020. 09. 30. 23:59 

IInformatikai fejlesztés miatt a Felsőoktatási Információs Rendszer szolgáltatásai (az „Adatkeresés” és a „Támogatási idő lekérdezése”) átmenetileg nem lesznek elérhetők. Az „Adatkeresés” felület előreláthatólag 2020. augusztus folyamán, a „Támogatási idő lekérdezése” felület pedig tervezetten 2020. szeptemberben lesz újra aktív. Bővebb információ itt olvasható.

Tisztelt Felhasználó!

 

A Földhivatal Online rendszerben 2020. szeptember 4-én pénteken 17:00 és 23:00 között karbantartást végzünk. Ezen időszak alatt a Földhivatal Online szolgáltatást a még nem regisztrált felhasználók nem vehetik igénybe. A karbantartás ideje alatt az új felhasználók regisztrációja, valamint a személyes adatok megadása, módosítása szünetel.

 

Kérjük a fentiek figyelembevételét! Szíves megértését köszönjük.

MORZSÁK

TARTALOM:Illeték és a költségtérítés elektronikus úton történő megfizetése

Létrehozva: 2006. november 16.
Módosítás: 2009. szeptember 24.
Forrás: Magyarország.hu

Ugrás a cikkre...

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Elektronikus cégeljárás esetében az illeték és a költségtérítés megfizetésére kizárólag elektronikus úton kerülhet sor. Papír alapú cégeljárás esetében választható az elektronikus fizetés.
Az illetéket fizetheti a kérelem benyújtása előtt vagy a kérelem benyújtása után is.
Ha előre fizet, a Magyar Államkincstár honlapjáról töltheti le az illetékbefizetési és költségtérítési utalványmintákat. Töltse ki őket (a közlemény rovatban az ügyazonosító számra történő hivatkozással), majd fizesse be a bankban a kérelem benyújtása előtt, vagy a benyújtást követő két napon belül az összeget (elektronikus úton)! Az utalvány-mintákat előre fizetés esetén az elektronikus cégbejegyzési kérelemhez csatolni kell.
Ha utólag fizet (tehát a beérkezett kérelem nem tartalmaz illetékbefizetési és/vagy költségtérítési utalványokat), akkor az utalványokat a cégbíróság a tanúsítvánnyal, illetve az elektronikus igazolással együtt küldi meg a jogi képviselőnek.
A Magyar Államkincstár elektronikus igazolást küld a cégbíróságnak, illetve a Céginformációs Szolgálatnak a befizetésekről. Ha a cégbírósághoz nem érkezik meg a befizetésről szóló igazolás (pl. nem fizették meg az illetéket, kevesebbet fizettek, vagy hibás az ügyazonosító szám), akkor a cégbíróság a kérelem érkezését követő nyolcadik napon a kérelmet hiánypótlási eljárás lefolytatása nélkül elutasítja.
Ugrás vissza Ugrás vissza...