Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Előre tervezett karbantartás – Oktatási Hivatal

Kezdete: 2020. 04. 14. 00:00. Vége: 2020. 09. 30. 23:59 

IInformatikai fejlesztés miatt a Felsőoktatási Információs Rendszer szolgáltatásai (az „Adatkeresés” és a „Támogatási idő lekérdezése”) átmenetileg nem lesznek elérhetők. Az „Adatkeresés” felület előreláthatólag 2020. augusztus folyamán, a „Támogatási idő lekérdezése” felület pedig tervezetten 2020. szeptemberben lesz újra aktív. Bővebb információ itt olvasható.

Tisztelt Felhasználó!

 

A Földhivatal Online rendszerben 2020. szeptember 4-én pénteken 17:00 és 23:00 között karbantartást végzünk. Ezen időszak alatt a Földhivatal Online szolgáltatást a még nem regisztrált felhasználók nem vehetik igénybe. A karbantartás ideje alatt az új felhasználók regisztrációja, valamint a személyes adatok megadása, módosítása szünetel.

 

Kérjük a fentiek figyelembevételét! Szíves megértését köszönjük.

MORZSÁK

TARTALOM:Mi szükséges Ügyfélkapu nyitásához?

Létrehozva: 2006. április 5.
Módosítás: 2016. január 5.
Forrás: Magyarország.hu

Ugrás a cikkre...

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

 
A személyes ügyfélkapus regisztrációhoz személyazonosításra alkalmas hatósági igazolvány (személyazonosító igazolvány, útlevél, 2001. január 1. után kiállított kártya formátumú vezetői engedély). szükséges.
Ezen adatok mellett kötelezően szükséges az egyedi felhasználói név és egy elektronikus levélcím (e-mail cím) is, mivel erre a címre kapja meg az első belépéshez szükséges egyszeri kódját.
 
-> A felhasználói nevet Ön választja, azonban amennyiben az Ön által választott név már létezik a korábbi regisztráltakat tartalmazó adatbázisban, újat kell választania.
            A felhasználói név formátumára vonatkozó szabályok:
  • Nem lehet szóköz az elején és végén
  • Minimum 4 karakter hosszú legyen
  • Legalább 3 eltérő karaktert tartalmazzon
  • Megengedett karakterek: ÖÜÓŐÚÉÁŰÍQWERTZUIOPLKJHGFDSAYXCVBNM öüóőúéáűíqwertzuioplkjhgfdsayxcvbnm 0123456789

-> Korábban a regisztrációkor megdott e-mail címhez két szolgáltatás tartozott: regisztrációkor illetve jelszókéréskor erre a címre érkezett a bejelentkezéshez szükséges kód, valamint ide érkeztek a tárhelyen lévő dokumentumforgalommal               kapcsolatos   értesítések, igazolások is (pl. feladási, átvételi értesítés stb.).

     A Hivatalos e-Postafiók bevezetésével a két szolgáltatás szétvált:

  •  A regisztrációkor megadott, azaz az azonosítási funkcióhoz tartozó e-mail címre kizárólag az azonosítással kapcsolatos e-mailek érkeznek: pl. regisztrációt, valamint elfelejtett jelszókérést követően küldött kód.

             Az azonosításhoz tartozó e-mail  cím a https://ugyfelkapu.gov.hu oldalon a Regisztrációs adatok menüpontban módosítható bejelentkezést követően.

  •  A tárhelyhez tartozó e-mail címre érkeznek a dokumentumküldéssel, -fogadással kapcsolatos értesítések, igazolások.

              A tárhely funkcióhoz tartozó e-mail cím a https://tarhely.gov.hu oldalon a Beállítások linkre kattintva módosítható a Tárhely adminisztráció felületen.

 

A személyi adat- és lakcímnyilvántartás hatálya alá nem tartozó külföldiek esetén az azonosítás az útlevél, valamint - ha azzal rendelkezik - a magyarországi tartózkodásra jogosító engedély alapján történik.
A személyi adat- és lakcímnyilvántartás hatálya alá nem tartozó EGT tagállamok állampolgárainak azonosítása útlevél vagy más személyazonosításra alkalmas okmány alapján történik.

 

Ugrás vissza Ugrás vissza...