Tisztelt Partnereink!
Az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér „EESZT csatlakozásra használható informatikai rendszer engedélyezése iránti kérelem” tárgyban indítható kérelme kapcsán az e-aláírás szolgáltatásban fellépő hiba miatt a hatósági döntések kiadása vonatkozásában az elektronikus ügyintézés szünetel.
A hiba elhárítása alatt ügyfeleinknek lehetősége van a kérelem elektronikus úton történő benyújtására.
Kérdés esetén az EESZT Kontakt Center tud felvilágosítást nyújtani.
A hiba észlelésének időpontja: 2021.01.12.
MORZSÁK
TARTALOM:Meddig érvényes az ügyfélkapum?
Létrehozva: 2006. április 5.
Módosítás: 2013. október 3.
Forrás: Magyarország.hu
Címkék
Cikk:
Érvényes regisztrációja után az ügyfélkapu szolgáltatás mindaddig az Ön rendelkezésére áll, ameddig regisztrációját Ön meg nem szünteti. Ügyintézésének biztonsága érdekében azonban a Központi Rendszer két évben maximálja az Ügyfélkapuhoz tartozó jelszó érvényességi idejét.
Ha Ön jelszavát megváltoztatja, akkor annak érvényességi ideje automatikusan a változtatástól számított 2 év lesz, de a jelszó megválasztásakor ennél rövidebb lejáratot is beállíthat.
Az Ön folyamatos és zavartalan ügyintézésének biztosítása érdekében a jelszó érvényességi idejének lejáratát megelőzően 3 alkalommal - a lejárat előtt 1 hónappal, 1 héttel, valamint a lejárat napját megelőző napon - figyelemfelhívó levelet küldünk Önnek az Ügyfélkapu nyilvántartásban kezelt e-mail címre. Ezzel a szolgáltatásunkkal segíteni kívánunk abban, hogy új jelszavát a megadott határidőn belül rögzíthesse.
Amennyiben Ön úgy dönt, hogy megszünteti, Ügyfélkapu-hozzáférését kérjük, fordítson fokozott figyelmet az Értesítési tárhelyen tárolt dokumentumainak letöltésére, hogy azok a megszüntetést követően is rendelkezésére álljanak.
Az és a keresztül elérhető szolgálatásokról eTananyagainkban további információkat talál.