Tisztelt Partnereink!
Az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér „EESZT csatlakozásra használható informatikai rendszer engedélyezése iránti kérelem” tárgyban indítható kérelme kapcsán az e-aláírás szolgáltatásban fellépő hiba miatt a hatósági döntések kiadása vonatkozásában az elektronikus ügyintézés szünetel.
A hiba elhárítása alatt ügyfeleinknek lehetősége van a kérelem elektronikus úton történő benyújtására.
Kérdés esetén az EESZT Kontakt Center tud felvilágosítást nyújtani.
A hiba észlelésének időpontja: 2021.01.12.
MORZSÁK
TARTALOM:Aktiválás, ügyfélkapu nyitása
Létrehozva: 2006. április 5.
Módosítás: 2016. november 9.
Forrás: Magyarország.hu
Cikk:
Amennyiben személyesen bármelyik regisztrációs szervnél (okmányirodában, kormányablakban, adóhatóság ügyfélszolgálatán vagy külképviseleten) indította regisztrációját, vagy elektronikusan, a rendszer elküldi a megadott e-mail címre az egyszerhasználatos aktiváló kódját, amelyet az Ügyfélkapu felületén aktiválnia kell.
A regisztrációkor megadott, azaz az azonosítási funkcióhoz tartozó e-mail címre kizárólag az azonosítással kapcsolatos e-mailek érkeznek: pl. regisztrációt, valamint elfelejtett jelszókérést követően küldött kód.
Az azonosításhoz tartozó e-mail cím a https://ugyfelkapu.gov.hu oldalon a Regisztrációs adatok menüpontban módosítható bejelentkezést követően.
Miután az ügyfélkapus elektronikus levélcímére megkapta egyszeri belépésre jogosító kódját, aktiválnia kell regisztrációját. Az aktiválás során az első sorba írja be felhasználói nevét. A második sorba adja meg az egyszerhasználatos kódot ( ha az e-mailben szereplő linkre kattint, akkor az automatikusan beíródik a második sorba). A harmadik sorba pedig írja be új jelszavát, majd a következőben erősítse meg az új jelszót.
Kérjük, hogy az aktiválást végezze el az okmányirodai regisztrációt követő 3 napon belül, különben kódja - az Ön biztonsága érdekében - érvényét veszti! (Ebben az esetben az Elfelejtett jelszó menüpont segítségével kérhet új kódot!)