Tisztelt Partnereink!
Az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér „EESZT csatlakozásra használható informatikai rendszer engedélyezése iránti kérelem” tárgyban indítható kérelme kapcsán az e-aláírás szolgáltatásban fellépő hiba miatt a hatósági döntések kiadása vonatkozásában az elektronikus ügyintézés szünetel.
A hiba elhárítása alatt ügyfeleinknek lehetősége van a kérelem elektronikus úton történő benyújtására.
Kérdés esetén az EESZT Kontakt Center tud felvilágosítást nyújtani.
A hiba észlelésének időpontja: 2021.01.12.
MORZSÁK
TARTALOM:Regisztráció az Ügyfélkapun
Információs link
Regisztráció az Ügyfélkapun
rovat
cikkei
- Ki regisztrálhat az Ügyfélkapun? (Módosítva: 2016.01.05.)
- Mi szükséges Ügyfélkapu nyitásához? (Módosítva: 2016.01.05.)
- Aktiválás, ügyfélkapu nyitása (Módosítva: 2016.11.09.)
- Meddig érvényes az ügyfélkapum? (Módosítva: 2013.10.03.)
- Lehet-e több személyes ügyfélkapum? (Módosítva: 2006.04.05.)