Tisztelt Partnereink!
Az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér „EESZT csatlakozásra használható informatikai rendszer engedélyezése iránti kérelem” tárgyban indítható kérelme kapcsán az e-aláírás szolgáltatásban fellépő hiba miatt a hatósági döntések kiadása vonatkozásában az elektronikus ügyintézés szünetel.
A hiba elhárítása alatt ügyfeleinknek lehetősége van a kérelem elektronikus úton történő benyújtására.
Kérdés esetén az EESZT Kontakt Center tud felvilágosítást nyújtani.
A hiba észlelésének időpontja: 2021.01.12.
MORZSÁK
TARTALOM:Ügyfélkapu
Ügyfélkapu címke a Segítség oldalon
- Látogatottsági adatok (Módosítva: 2021.04.07. 13:30:45)
- Ügyfélkapu regisztrációhoz kapcsolódó személyes adategyeztetés (Módosítva: 2018.05.30. 8:19:06)
- Hogyan aktiválhatom ügyfélkapus kódomat? (Módosítva: 2018.03.26. 12:59:09)
- Kormányzati Portál javítási napló_ 2017.03.29. (Módosítva: 2017.03.30. 8:57:21)
- Kormányzati Portál fejlesztési napló - 2017. 03.02. (Módosítva: 2017.03.01. 14:36:28)
- Kormányzati Portál javítási napló - 2017. 01.24. (Módosítva: 2017.01.17. 13:05:57)
- Az AVDH-val aláírt PDF-dokumentum és az ÁNYK-ba beépített AVDH-val hitelesített dokumentum ellenőrzése (Módosítva: 2016.11.11. 14:19:06)
- Mit tegyek, ha többszöri belépési próbálkozás után kitilt az Ügyfélkapu? (Módosítva: 2016.11.11. 11:50:19)
- Mit tegyek, ha elfelejtettem jelszavam? (Módosítva: 2016.11.11. 11:40:40)
- Aktiválás, ügyfélkapu nyitása (Módosítva: 2016.11.09. 13:06:22)