Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Tisztelt Érintett Adózók!
 
Ezúton szeretnénk felhívni szíves figyelmüket NAV oldali változásra azon Tisztelt Adózóknak, akiknek a minden hónap 12-ig, kötelezettségei vannak, hogy a NAV oldalán publikált naptár információk szerint 14-re változott az áprilisi határidő, mely megtekinthető a NAV oldalán is.
 
Linkek:
https://nav.gov.hu/eventbrowser/monthlyevents?year=2020&month=4
https://nav.gov.hu/nav/esmenyek/2020_14_14_12.html
 
Kérjük szíves közreműködésüket abban, hogy a fenti időablakot tudatosan kihasználva teljesítsék kötelezettségeiket a problémák elkerülése érdekében!
 
Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Közlemény informatikai rendszerek karbantartása miatti üzemszünetről (2020.04.11.)
 
Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézetben (a továbbiakban: OGYÉI) 2020.04.11. 8:00 órától 12:00 óráig az elektronikus ügyintézés az informatikai rendszerek karbantartása miatt szünetel. Ezen időtartam alatt - bár az OGYÉI Hivatali Kapujára, valamint az iratanyagok beküldéséhez gyakorta használt CESP felületre - beküldhetők a beadványok, azok érkeztetése (átvételi elismervények visszaküldése), feldolgozása - a belső rendszerek leállása miatt -, csak a fentiek szerinti újraindulásokat követően történik meg.
Az OGYÉI az informatikai rendszer karbantartását az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: E-ügyintézési tv.) 27. §-ában, továbbá az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII.19.) Korm. rendeletben meghatározottakra figyelemmel készítette elő.
Mivel a tervezett üzemszünet a hatóságnál az elektronikus ügyintézésben napi 4 órán át fennálló szünetelést eredményez, az adott nap, tehát 2020.04.11. nem számít bele az ügyintézési határidőbe, a folyamatban lévő ügyek esetében sem. Az ezen időszak alatt akár az OGYÉI Hivatali Kapujára beküldött, akár a CESP-re feltöltött vagy postai úton feladott küldemények tekintetében az eljárásra irányadó ügyintézési határidők – természetesen itt figyelemmel a kézbesítésre vonatkozó szabályokra is -, az átvételt követően indulnak meg.
A fentiek alapján, a határidőszámításnál 2020.04.11. nem számít bele az ügyintézési határidőbe.
 
Megértésüket köszönjük!

Tisztelt Felhasználó!

Értesítjük, hogy a Jármű Szolgáltatási Platform (JSZP) szolgáltatás működésében 2020. április 08.-a 20:40-től fennakadások tapasztalhatóak.

A hiba elhárítása jelenleg folyamatban van, amelyhez szíves türelmét kérjük.

Tisztelettel:

NISZ Zrt. 

Előre tervezett karbantartás – Oktatási Hivatal (2020. 04. 14.)

Kezdete: 2020. 04. 14. 00:00. Vége: 2020. 05. 14. 23:59

Informatikai fejlesztés miatt a Felsőoktatási Információs Rendszer szolgáltatásai (az „Adatkeresés” és a „Támogatási idő lekérdezése”) április 14-től előreláthatólag 1 hónapon keresztül nem lesznek elérhetők. Bővebb információ itt olvasható.

MORZSÁK

TARTALOM:Internetes

PiktogramTovábbi találatok

?

Az Internetes címkéhez tartozó további találatok a teljes magyarorszag.hu portálon.

Tovább

PiktogramTalálat szűkítése

?

Találat szűkítése

    ikon Internetes címke a Segítség oldalon

    ?


    Látható: 1-9 1
    Listanézet beállítás